Η βία που εκφράζεται από τα παιδιά είναι φαινόμενο που πάντα υπήρχε αν και
στις μέρες μας έχει πράγματι πάρει μεγάλες διαστάσεις τόσο στην χώρα μας όσο
και σε όλον κυρίως τον δυτικό κόσμο. Το φάσμα εκτείνεται από τις λεκτικές και
μη εκφράσεις βίας μέχρι και τον φόνο.
Η βία συνδέεται πάντα με θέματα ύπαρξης και εξασφάλισης ζωτικού χώρου.
Είναι μια στάση που υπαγορεύεται και κινητοποιείται από ένα αίσθημα φόβου
απώλειας κάποιου αγαθού, κάποιου μέσου που θεωρείται αναγκαίο για την ύπαρξη.
Συνήθως εκφράζεται μέχρι και ως προληπτική επιθετικότητα προκειμένου να
εξασφαλιστεί η κυριαρχία ή η ύπαρξη, η επιβίωση και η ευημερία μέσα στο
περιβάλλον ύπαρξης και διαβίωσης.
Οι απαιτήσεις του περιβάλλοντος είναι αποφασιστικός παράγων για να
εκφραστεί το σχέδιο που είναι αποτυπωμένο στον κληρονομικό μας κώδικα ο οποίος
περιλαμβάνει κάθε πληροφορία που θα βοηθήσει στο να πραγματοποιηθεί και να
ολοκληρωθεί το σχέδιο που εξασφαλίζει την εκπλήρωση του στόχου και σκοπού της
δημιουργίας του δημιουργήματος και στην προκειμένη περίπτωση του ανθρώπου.
Αιτίες που ένα παιδί εκφράζεται
με βιαιότητα
Πρώτα πρέπει να επισημάνουμε ότι το παιδί μιμείται και επαναλαμβάνει αυτά
που βλέπει και εισπράττει.
Έρχεται σε ένα περιβάλλον που στις ημέρες μας κατά κανόνα είναι προβληματικό
και νοσηρό. Ακόμη από τις ημέρες της κύησης του βιώνει τα συναισθήματα της
μητέρας του για την οποία δεν λαμβάνεται η δέουσα φροντίδα από το στενό και
ευρύτερο περιβάλλον. Η μητέρα θα εργάζεται γιατί πρέπει να συμβάλλει στα έξοδα
του σπιτιού.
Οι απαιτήσεις διαβίωσης αυξάνονται διαρκώς χωρίς την αντίστοιχη αμοιβή
εργασίας.
Έτσι η οικογένεια νοσεί. Το σχολικό περιβάλλον νοσεί και αυτό. Οι ευκαιρίες
για να παίξει το παιδί και να χαρεί, ο χώρος που απαιτείται για αυτό σπανίως
εξασφαλίζεται.
Η ενέργεια του που είναι άφθονη δεν εκτονώνεται μέσα από την φυσική
δραστηριότητα και αναζητά άλλους τρόπους εκτόνωσης.
Τα πρότυπα που θα μιμηθεί δεν είναι συνήθως αυτά που του πρέπουν που θα το
οδηγήσουν στην φυσιολογία του. Με αναρίθμητους τρόπους επιβάλλονται και κυρίως
από την τηλεόραση και το κινητό τηλέφωνο.
Η αναλγησία και η βία από την κυβέρνηση προς την Ελληνική οικογένεια που
εκφράζεται με πολλούς τρόπους όπως το χαμηλό εισόδημα, ως αποτέλεσμα υψηλής και
άδικης έμμεσης φορολογίας που επιβαρύνει
δυσανάλογα τα χαμηλά εισοδήματα, με αδυναμία πληρωμής του ρεύματος, της τροφής,
της στέγης, της ένδυσης κλπ είναι ένας άλλος ισχυρός νοσογόνος παράγοντας.
Η αντιμετώπιση του φαινομένου από
την δημόσια διοίκηση
Ο τρόπος αντιμετώπισης είναι ως το παιδί να είναι άρρωστο και έτσι φέρεται ακτάλληλα
την στιγμή που φέρεται ανάλογα με αυτό που εισπράττει. Εισπράττει βία και
εκφράζει βία.
Η όλη αντιμετώπιση θα κατευθυνθεί στην τιμωρία, στα αναμορφωτήρια και το
χειρότερο στα ψυχοφάρμακα.
Σε ένα σχολείο, το οποίο οδηγήθηκε να είναι ουσιαστικά κάτεργο για το παιδί
και το οποίο σκοτώνει την παιδική δημιουργική φαντασία και δραστηριότητα, το
παιδί αναγκάζεται να ακινητοποιείται για χρονικά διαστήματα που δεν αντέχει και
ειδικά να παρακολουθεί ανιαρά μαθήματα τα οποία δεν είναι έτοιμο να δεχτεί από
το προκρούστειο εκπαιδευτικό σύστημα. Όταν λοιπόν θέλει να κινηθεί ή να
αντισταθεί στην κακοποίηση της νόησης και του ψυχισμού του, θα χαρακτηριστεί ότι
πάσχει από υπερκινητική διαταραχή, έλλειψη προσοχής κλπ.
Γενικά δεν υπάρχει σεβασμός προς αυτό. Το παιδί δυνητικά είναι ένας μεγάλος
χωρίς αντιμετωπίζεται έτσι. Η καταλληλότητα και αναλογικότητα μιας απόκρισης,
μιας αντιμετώπισης είναι αυτή που εξασφαλίζει την υγεία και την ομαλή εξέλιξη
και ανέλιξη. Η έλευση του παιδιού είναι μια πρόκληση και η απόκριση του
περιβάλλοντος του είναι ακατάλληλη και μη ανάλογη και άρα νοσηρή.
Κατά καιρούς διατυπώνονται διάφορες
ψυχολογικές θεωρίες για την διαπαιδαγώγηση και προτείνονται μεθοδολογίες οι
οποίες απέχουν χιλιόμετρα από τις πραγματικές ανάγκες του παιδιού.
Η αποτελεσματική αντιμετώπιση
Το παιδί είναι όπως ένα δέντρο στον κήπο από το οποίο περιμένουμε να δώσει
τους καλύτερους καρπούς.
Το δέντρο θέλει τον κατάλληλο χώρο να απλώσει ισόρροπα τα κλωνάρια του και
να πάρει το σφαιρικό φυσικό του σχήμα. Θέλει την κατάλληλη και πλούσια τροφή
από το έδαφος και θέλει φως από τον ήλιο που είναι η ενέργεια που θα συνδέσει
τα ανόργανα στοιχεία και θα φτιάξει ιστούς και καρπούς. Θέλει νερό όσο
χρειάζεται για να ευδοκιμήσει και να παράγει. Εάν δεν τα έχει δεν θα φταίει το
δέντρο.
Το καθεστώς χτύπησε την κοινωνία στην καρδιά προσπαθώντας να καταστρέψει το
παιδί. Αυτό δεν μπορεί να συνεχίζει. Το παιδί είναι το μέλλον της κοινωνίας.
Αν οραματιζόμαστε μια Πολιτεία με πολίτες πραγματικούς (και η Ελλήνων
Συνέλευσις το κάνει αυτή την στιγμή)
πρέπει να σκύψουμε πάνω στο παιδί και αυτό θα γίνει καθώς το πρώτο που θα
αποκατασταθεί και θα δημιουργήσει το δίκαιο περιβάλλον στο οποίο θα
αναπτύσσεται το παιδί είναι η ασφάλεια και η αφθονία μέσα στην οικογένεια και
στο ευρύτερο περιβάλλον του.
Ο γονέας θα έχει την ευκαιρία να μάθει και να σέβεται το παιδί του γιατί
αυτό είναι το μέλλον.
Οι Αξίες θα είναι το φως και οι Αρχές θα είναι ο αέρας που θα εισπνέει κάθε
Ελληνόπουλο και κάθε πολίτης και οι Πολιτειακοί Νόμοι θα είναι το νερό που θα
κάνει την γη εύφορη, την έμφυτη νοημοσύνη και ευφυΐα του παιδιού.
Η παιδεία θα είναι απολύτως δωρεάν γιατί πρέπει και μπορεί να είναι.
Το ταλέντο και η αρετή του παιδιού θα εκφράζονται ανεμπόδιστα. Τίποτε δεν
θα του επιβάλλεται αλλά θα του προβάλλεται ως δείγμα.
Το παιχνίδι που ενεργοποιεί την μάθηση θα γίνει πράξη γιατί μόνο έτσι
παίρνει την κατάλληλη παιδεία το παιδί.
Η τηλεόραση που σήμερα είναι ο διαφθορέας παιδιών και ενηλίκων θα πάρει την
θέση που της ανήκει ως σημαντικότατο εργαλείο που μπορεί να προσφέρει πολλά.
Στην Ελλήνων Πολιτεία το παιδί θα μάθει τι σημαίνει πολίτης – οπλίτης και
θα το εκφράζει φυσιολογικά και ανεμπόδιστα. Θα μάθει το εμείς και όχι μόνο το
εγώ που σήμερα κυριαρχεί.
Θα μπορούσαμε να αναφερόμαστε εκτεταμένα για το τι θα κάνουμε για το παιδί,
για το μέλλον της κοινωνίας, όμως ας έλθουμε στο πρακτικό μέρος που συνίσταται
στο γεγονός ότι ο σχεδιασμός, τα μέσα εκτέλεσης του και η βούληση είναι παρόντα
εδώ.
Ένα μόνο χρειάζεται : η ένωση μας προς τον κοινό στόχο και σκοπό που θέλω
να πιστεύω ότι δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν θα είναι ήθελε ένα τέτοιο μέλλον
γι’ αυτόν και τα παιδιά του.
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ Ε.ΣΥ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
0ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ
ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό
τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να
δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των
Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και
ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση
την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα
λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους,
της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την
Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε
σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι
θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα
αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την
παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές
αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα
σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα
ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα
έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την
εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη
στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο
άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα
και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για
την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της
καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε
εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο
αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών
τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική,
αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης,
εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του
σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική
φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που
έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να
καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει
όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να
μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να
εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες
(στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό
ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να
εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και
δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της
συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται
από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό
και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα
είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης
σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική
ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής»
σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την
Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις
αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και
υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους
κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της
Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες
μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του
ανθρώπου όπως πραγματικά
αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και
ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος
παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος
του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη
συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος
ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για
την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει
να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία
είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό
και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το
τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο
και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και
τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας
την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους
ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία
τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της
μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής
ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του
Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει
την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την
προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ
ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ
ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ
ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ
ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΙΑΤΡΟΣ
ΥΠ.ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ
ΣΤΗΝ Α'ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΜΕ ΤΗΝ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ/
ΤΗΛ: 6948787560
Ε.ΣΥ.ΕΥΖΩΝΩΝ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΗΛ:2316019233
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου