«Έχασε ο σκύλος τον αφέντη του»
Ήταν την εποχή μετά την διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης και κάποιος πολιτικός του
κομουνιστικού κόμματος σχολιάζοντας τις εξελίξεις στον χώρο της πρώην Σοβιετικής
ένωσης ανέφερε σοβαρά “και τώρα έχασε το σκύλος τον αφέντη του”.
Με ξένισε η φράση του και την θεώρησαν προσβλητική για ανθρώπινα όντα. Όμως με
προβλημάτισε έντονα.
Σκέφτηκα για τον σκύλο, για τον αφέντη, για την σχέση τους.
Έχω δει αδέσποτους σκύλους γέρικους μέσα στην πόλη να ξαπλώνουν τεμπέλικα ή να
κοιμούνται αμέριμνοι. Τους είδα να διασχίζουν τις διασταυρώσεις στους δρόμους και από την άλλη δεκάδες σκοτωμένους σκύλους στους αυτοκινητόδρομους.
Είδα σε ταινίες και σκύλους που ζουν ελεύθερα στις σαβάνες της Αφρικής, να κυνηγούν
οργανωμένα ομαδικά, να ζουν σε αξιοθαύμαστα οργανωμένες αγέλες εκτελώντας ο
καθένας συγκεκριμένες λειτουργίες μέσα στην αγέλη τους.
Στο χωριό μου έζησε ένα τσοπανόσκυλο που δεν σου επέτρεπε πολλά. Πήγαινε μόνο του
σε ένα ύψωμα έξω από το χωριό και φύλαγε. Λεγόταν ότι είχε νικήσει πολλούς λύκους
προστατεύοντας το κοπάδι που είχε υπό την ευθύνη του.
Σήμερα παντού και ειδικά στις πόλεις οι άνθρωποι που συντηρούν σκύλους, τους
περιποιούνται, τους τρέφουν και τους εκπαιδεύουν ως φύλακες ή για να έχουν βολική
συντροφιά συνήθως όταν δεν είναι ικανοποιημένοι από τις κοινωνικές τους επαφές.
Η εκπαίδευση του σκύλου δεν του προσφέρει κάτι σημαντικό εκτός από το ότι του
εξασφαλίζει την τροφή του και την όλη του φροντίδα.
Η εξάρτηση του είναι τόσο μεγάλη που σπανίως επιβιώνει όταν χάσει αυτή την σχέση.
Ο σκύλος νοιώθει την ανωτερότητα του αφέντη του, κάνει τα πάντα για να τον ευχαριστεί και συνήθως νοιώθει ένοχος όταν τον μαλώνουν ακόμη και άδικα.
Ο αφέντης αποφασίζει τι θα τρώει ο σκύλος του, που θα κοιμάται, εάν θα είναι δεμένος ή
όχι, εάν θα εκτελεί ορισμένες εντολές, εάν θα τον εκπαιδεύσει και ακόμη εάν θα ζει, εάν θα αναπαράγει το είδος του και τι θα γίνουν τα κουτάβια του εάν γεννήσει κλπ. Ο οικόσιτος σκύλος δεν ορίζει την ζωή του.
Ο σκύλος στην επιθυμία-ανάγκη του να έχει σχέση με τον άνθρωπο και έχοντας συνδέσει
την ύπαρξη του με αυτή του ανθρώπου έγινε υπηρέτης του πλήρως εξαρτώμενος από
αυτόν.
Η αγέλη
Τα αγελαία ζώα είναι προγραμματισμένα να ζουν σε αγέλη.
Ο αγελαίος σκύλος και ο λύκος έχουν μια πολύ δομημένη αγέλη. Τα μέλη της αποδέχονται τον ισχυρότερο τους και δεν τον αμφισβητούν. Όταν ένας λύκος ή αγελαίος σκύλος νικηθεί από τον αρχηγό, θα αφοσιωθεί σε αυτόν και θα τον υπερασπιστεί ακόμη και με αυτοθυσία εάν εμπλακεί σε αγώνα.
Το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και με τον άνθρωπο. Ο άνθρωπος είναι κοινωνικό όν στην
φύση του και μπορεί να μετέχει σε κοινωνία-αγέλη ή σε κοινωνία-πολιτεία. Υπάρχει
τεράστια διαφορά μεταξύ τους.
Γιατί λοιπόν «έχασε ο σκύλος τον αφέντη του» στην διαλελυμένη Σοβιετική Ένωση;
Λογικά θα υπήρχαν “αφέντες” και “σκύλοι” δηλαδή μια σχέση εξουσίας προς πολίτες παρόμοια με ενός αφεντικού προς τον σκύλο του.
Ο νους κάνει την διαφορά ανάμεσα στον άνθρωπο και στα ζώα
Μυαλό και εγκέφαλο διαθέτουν και τα ζώα. Νου διαθέτει μόνο ο Έλλην
άνθρωπος. Έλλην
είναι ο άνθρωπος το 7 ο δημιούργημα της Δημιουργίας.
Ο Έλλην άνθρωπος λοιπόν είναι το μόνο δημιούργημα που έχει νόηση δική του και με την νόηση του νου του δημιουργεί μέσα στην δημιουργία του, για την ίδια την δημιουργία του νου του, ως απόλυτο αληθινό νοήμον όν της Δημιουργίας του ίδιου του απόλυτο νου 1 Ένα.
Μόνο ο Έλλην άνθρωπος έχει δικό του νου, ο οποίος είναι μεριστό του αμέριστου ολικού
δημιουργικού νου.
Μόνο ο Έλλην άνθρωπος έχει νόηση και δημιουργεί με την νόηση του νου του στην
δημιουργική του ενσάρκωση, διότι μόνο στην ενσάρκωση του ο Έλλην άνθρωπος έχει και
την ολότητα του μυαλού του και την ολότητα του εγκεφάλου του. Μόνο στην ενσάρκωση της υδάτινης θείας δημιουργίας του.
Όταν τελειώσει το χρονικό της ενσάρκωσης του, η ολότητα μυαλό και η ολότητα εγκέφαλος εξαφανίζονται και μόνο η ολότητα του νου μένει με την Ελλάνια Θεία Συνειδητότητα του.
Άρα, πως είναι δυνατόν ο Έλλην άνθρωπος, το θείο δημιούργημα της ολότητας μονάδας Ι Νους-Μυαλό-Εγκέφαλος, το μοναδικό 7 έβδομο δημιούργημα του Νου, να μην αναγνωρίζει τον ίδιο τον Δημιουργό του Νου και την ολότητα του Νου ως δική του Ολική Ολότητα και όχι ως ολότητα ξένη προς αυτόν;; [1]
Η Ελευθερία και ή ελεύθερη επιλογή του ανθρώπου
Η Ελευθερία είναι η πρώτη συνθήκη ύπαρξης που αναγνωρίζει η Λογική.
Χωρίς ελευθερία επιλογής δεν μπορείς να αξιολογήσεις κανέναν για την αρετή του, την
γνωσιακή υπεροχή του, η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις του, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο.[2]
Το αφεντικό από την άλλη, θέλει έναν σκύλο όσο το δυνατόν πιο χρήσιμο, να εκτελεί και να υπηρετεί χωρίς αντιλογία και να υφίσταται αδιαμαρτύρητα τις ιδιοτροπίες του ιδιοκτήτη και αφέντη του.
Ο άνθρωπος είναι άξιος σεβασμού
Ο σεβασμός διέπει τον περιβάλλοντα κόσμο ως μέρος των κανόνων και αρχών της νομοτέλειας οι οποίες περιλαμβάνουν και τον άνθρωπο ως τμήμα του συμπαντικού συνόλου. Ο σεβασμός εκδηλώνεται συμπαντικά στις σχέσεις μεταξύ νοημόνων όντων με πλήρη αμοιβαιότητα, μέσα σε αυτήν την αμοιβαιότητα του σεβασμού βρίσκεται ο άνθρωπος μεταξύ των δημιουργών του ως ομοίωμα τους, του φυσικού και κοινωνικού περιβάλλοντός του και ως συμπαντικό όν με τον εαυτόν του. Ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται τον θείο δημιουργό του και αμοιβαία ο δημιουργός σέβεται το δημιούργημά του. Ο θεός που προβάλλουν τα Ιερατεία και τα δόγματα δεν έχει κανένα σεβασμό για τον άνθρωπο και γενικότερα για την ανθρώπινη φύση επειδή τον θέλει σε ζωώδη κατάσταση που σημαίνει ότι αυτός ο θεός δεν είναι ο Δημιουργός του. Ο σεβασμός δεν απαιτείται ούτε ζητείται αλλά αποκτάται και διατηρείται με συνεχή προσπάθεια.
Ο σεβασμός αφορά τις σχέσεις νοημόνων όντων σε αμοιβαιότητα. Η αμοιβαιότητα αυτή περιλαμβάνει την σχέση του με τους δημιουργούς του ως ομοίωμα τους, την σχέση με το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον του και με τον εαυτό του. [2]
Φαίνεται τα κυβερνώντα καθεστώτα να σέβονται τους πολίτες τους;
Θα πρέπει κάποιος να είναι ιδιαίτερα αισιόδοξος με ιδιαίτερα χαμηλή ιδέα για τον εαυτό του για να έχει κάποια τέτοια γνώμη.
Σέβομαι σημαίνει στην πράξη να αναγνωρίζω το δίκαιο και το δικό μου καθώς και του «άλλου» δηλαδή ουσιαστικά του εαυτού μου σε άλλη «συσκευασία».
Που βλέπουμε αυτόν τον σεβασμό στην δημόσια διοίκηση της χώρας μας;
Το ρουσφέτι δεν είναι σεβασμός γιατί την ίδια στιγμή το δίκαιο κάποιου άλλου παραβιάζεται. Το διαίρει και πόλωνε σε αντιπαλότητες είναι η πανάρχαια μέθοδος των ολίγων πονηρών να προσπαθούν να κυριαρχούν επί των πολλών θυμάτων της αποστασίας από την φυσιολογία τους και την νομοτέλεια της Δημιουργίας τους.
Είναι σεβασμός προς τον κόπο του ανθρώπου η επιβολή δυσβάστακτων φόρων;
Είναι σεβασμός προς τον άνθρωπο να τον κρατάς διαρκώς σε κατάσταση επιβίωσης χωρίς την παιδεία που θα του επιτρέψει να εκδηλώσει μέσα από τους άθλους τους τις δυνάμεις του και να αναγνωρίσει τις δυνατότητες του, βιώνοντας την ευδαιμονία του και γνωρίζοντας και συνειδητοποιώντας την ουσία του, τον εαυτό του;
Βλέπετε τους κυβερνώντες, τους νομοθέτες και τους δικαστές να σέβονται τον εαυτό τους όταν υπόσχονται προεκλογικά και δεν τηρούν τις υποσχέσεις τους προφασιζόμενοι διάφορα και υπολογίζοντας στην βραχεία μνήμη, και στην έμφυτη ανοχή των πολιτών που συγχωρούν επειδή αυτό τους βολεύει καθώς είναι απρόθυμοι να αναλάβουν την ευθύνη να αποφασίζουν για το μέλλον τους καθώς δεν έλαβαν την κατάλληλη παιδεία που δικαιούνταν να λάβουν;
Πως θα αλλάξουν όλα αυτά;
Η Ελλήνων Συνέλευσις είναι Οργανισμός που κέντρο του ενδιαφέροντος του τοποθετεί τον άνθρωπο γιατί αυτός είναι το κέντρο της πλανητικής ζωής.
Το πρόγραμμα της συνίσταται στην εγκατάσταση Πολιτείας με Δημοκρατία αληθινή όπως ουδέποτε γνώρισε η ανθρωπότητα στην γνωστή «ιστορία» της.
Αυτό θα γίνει μόνο όταν εμφανιστεί ο Πολίτης, συνειδητός και με αίσθημα ευθύνης για τον εαυτό του και το σύνολο των ομοίων του.
Το πρώτο μέλημα στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι η αποκατάσταση του περιβάλλοντος του φυσικού, νοητικού και ψυχολογικού. Ο άνθρωπος είναι υδάτινη πολύτιμη δημιουργία και μπορεί να υπάρξει μέσα στο κατάλληλο δοχείο που θα του επιτρέπει να αυξάνεται και να δημιουργεί.
Η Δημιουργία λειτουργεί με Αξίες, Αρχές και Νόμους και δημιουργεί με νόηση εκτελώντας με ακρίβεια τις συλλήψεις και τα σχέδια της.
Το πρώτο πράγμα που έχει ανάγκη να βιώσει το πολίτης είναι η ασφάλεια του περιβάλλοντος του και η φιλικότητα προς αυτό ώστε να μπορεί ανεμπόδιστα να εκπτύσσεται μέσα σε αυτό δημιουργώντας τις δημιουργίες του, βιώνοντας την ευδαιμονία του και γνωρίζοντας έτσι την εαυτό του, το διαμάντι της Δημιουργίας που είναι ο ίδιος.
Παράλληλα θα αντιλαμβάνεται και θα βιώνει την Αφθονία της Πολιτείας του που είναι η Αφθονία της Δημιουργίας, την Δικαιοσύνη που θα αναγνωρίζει το δίκαιο και ότι είναι δικό του, ό τι αποκτά με τον κόπο του.
Θα αρχίσει να βιώνει τι πραγματικά σημαίνει κοινωνία και Δημοκρατία. Ποια είναι παιδεία που το καθεστώς του στέρησε τόσους αιώνες και θα νοιώσει τι σημαίνει να είσαι ελεύθερος πραγματικά να επιλέγεις και χαίρεσαι τις επιλογές σου.
Ο πολίτης ελεύθερος από την δυναστεία που υπέστη θα επιλέγει την εργασία που του αρέσει και που συμφωνεί με το ταλέντο του το οποίο ανεμπόδιστα και μέσα από την αρμόζουσα σε άνθρωπο παιδεία θα ανακαλύψει και θα το νοιώσει ως αυτό που πάντα ήθελε και που πάντα ήταν δικό του.
Μπορούν να υλοποιηθούν αυτά μια και δεν μπορεί κάποιος να οικοδομήσει μόνο με το αρχιτεκτονικό σχέδιο του οικήματος στην διάθεση του;
Η Ελλήνων Συνελεύσεις έχει έτοιμα τα πάντα. Έχει και την θέληση και τα σχέδια και τα μέσα υλοποίησης τους. Αυτό είναι που πρέπει να πληροφορηθεί ο κάθε Έλληνας και κάθε κάτοικος αυτής της χώρας και να δει τις αποδείξεις και να αποφασίσει να μετάσχει στο έργο αυτό της πλήρους επανόρθωσης του συλλογικά και ατομικά.
Οι αποδείξεις είναι μπροστά στα μάτια του οποιουδήποτε θέλει να δει. Είναι μέσα στους κρατικούς προϋπολογισμούς των τελευταίων επτά ετών. Είναι μέσα στο Αξιακό του Πολιτικού Φορέα Ελλήνων Συνέλευσις. Είναι μέσα στα έγγραφα που είναι στην διάθεση του να τα δει και να τα μελετήσει και να διασταυρώσει την εγκυρότητα τους.
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ
Πηγές
1. https://drive.google.com/file/d/1ox8ILA1SFVJw2Y0JXNbnjoujqvEMwuzF/view
2. https://www.aitherikigrafi.gr/ellanio-axiako
ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ:
1. ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: http://www.artemis-sorras.gr
2. ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ: http://600dis.oramaellas.gr
3. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr
4. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
5. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr
=======================
ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:https://ypomnima.artemis-sorras.gr/
ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ
ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ
ΜΑΖΙ
ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΙΑΤΡΟΣ
ΥΠ.ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΗΝ Α'ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ/
ΤΗΛ: 6948787560
Ε.ΣΥ.ΕΥΖΩΝΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΗΛ:2316019233
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου